Prevádzkovateľ Internetovej stránky za účelom analýzy návštevnosti, zlepšenia obsahu Internetovej stránky a personalizácie reklám používa súbory Cookie. Chcem vedieť viac. Súhlasím
 

Najpredávanejšie produkty

ČASTÉ OTÁZKY

Robíme všetko preto, aby Váš nákup na egrade.sk prebiehal hladko a k Vašej spokojnosti.

Napriek tomu sa môže stať, že narazíte na nejasnosť.

Preto sme pre Vás pripravili a zodpovedali otázky, s ktorými sa na nás najčastejšie obraciate.

 

Musím sa pri nákupe registrovať?

Nie, pre nákup na našich stránkach registrácia nie je povinná. Ale registráciou v našom e-shope môžete získať ďalšie zľavy a výhody.

Akým spôsobom využívate osobné údaje, ktoré zadám pri nákupe?

Osobné údaje sú spracovávané výhradne pre potrebu internetového obchodu egrade.sk a nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane.

Viete nám poradiť pri výbere produktov?

Samozrejme! A poradíme Vám veľmi radi. Môžete nám napísať cez chatovacie okno alebo priamo zatelefonovať. Rovnako si môžete prečítať naše Rady a inšpirácie – možno aj tam nájdete odpovede na svoje otázky.

Ako rýchlo od objednania mi bude doručený tovar?

Dodacia doba je vždy uvedená pri jednotlivých produktoch. Spravidla trvá dodanie do 3 dní; ak nie je uvedené inak. Pokiaľ máme tovar skladom, balíky odosielame ihneď po uhradení objednávky.

Aké sú možnosti platby?

Svoju objednávku môžete zaplatiť na dobierku, kartou online a bankovým prevodom. Viac o spôsoboch platby nájdete TU>>

Je možné vyzdvihnúť tovar i osobne?

Áno, sídlime v Starej Turej na SNP 77 a už teraz sa na Vás tešíme. Po telefonickej dohode si tovar môžete vyzdvihnúť priamo u nás.

Je doprava pri určitej výške nákupe zadarmo?

Áno, v prípade, že konečná hodnota tovaru, ktorý ste si vybrali, prekročí 200 EUR alebo 15kg, máte dopravu zadarmo. Ak sa Vám nepodarí objednať tovar v tejto sume, môžete sa skúsiť dohodnúť napríklad s kamarátkou a poplatok za poštovné si rozdeliť. :)

Aký spôsob dopravy si mám vybrať?

Na prepravu si môžete vybrať kuriérsku službu DPD, pre nadrozmerné zásielky GEIS. Pre informácie o stave objednávky odporúčame sledovať váš e-mail, alebo si môžete sledovať stav doručenia objednávky u nášho dopravcu. Viac informácií o doprave nájdete TU>>

Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Áno, bude Vám bude telefonovať alebo napíše SMS.

Ako postupovať v prípade, že mi zásielka dorazí poškodená?

V prípade poškodenia zásielky (roztrhnutý či inak poškodený balík), zásielku od dopravcu nepreberajte! Ihneď s dopravcom vyplňte formulár o poškodení zásielky. Zároveň nás o tom informujte, prosím, aby sme Vám pomohli daný problém s dopravcom čo najskôr vyriešiť.

Ak nie je balík poškodený a vnútri balíka objavíte poškodený tovar zjavne spôsobený prepravou, je nutné to reklamovať do 3 pracovných dní od uskutočnenia prepravy (platí pre DPD).

Potrebujem tovar vymeniť. Ako mám postupovať?

Objednali ste si v našom e-shope tovar a po rozbalení balíčka ste zistili, že tovar nie je podľa Vašich predstáv? Tak nám ho do 14 dní od prevzatia balíčka môžete bez problémov vrátiť a vymeniť za iný tovar. Nakupujte bez starostí. Ako postupovať pri výmene tovaru sa dozviete TU>>

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Zvyčajne sa to nestáva, ale stať sa môže čokoľvek. Na produkte sa môže občas vyskytnúť chyba a vy budete nútený tovar reklamovať. Ako postupovať pri reklamácii tovaru si prečítate TU>>

Aké akčné a zaujímavé ponuky u Vás môžem nájsť?

Akčné a zľavnené ponuky nájdete v sekcii: Akcie a zľavy.